دسته بندی مقاله : طراحی سایت, مقالات

افزایش رتبه وب سایت با هیرا وب

افزایش رتبه وب سایت

 افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو دارای یک فرآیند است. این فرآیند حاصل بهترین تجربیات متخصصین هیرا وب  در  بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در حوزه های مختلف کسب و کار است.

مراحل مختلف فرآیند افزایش رتبه وب سایت توسط هیرا وب در قسمت زیر آورده شده است:

بررسی وب سایت

در مرحله اول کارشناسان ما  با استفاده از آخرین راهنمایی های موتورهای جستجو و بکارگیری ابزارهای دقیق و بروز شده ابتدا بررسی نماید که وب سایت مورد نظر جهت افزایش رتبه خود تاکنون چه معیارهایی از سئو را رعایت نموده است و همچنین دارای چه معیارهای بدی از سئو می باشد. موتورهای جستجو برای قرار دادن سایت ها در در موقعیت های بالای صفحه نتایج خود دارای تعداد زیادی معیار هستند که وب سایت ها موظفند جهت قرارگرفتن در این موقعیت های بالا، اکثر این معیار ها را رعایت کنند.

بعنوان مثال موتور جستجو کننده گوگل بیش از 200 معیار جهت افزایش رتبه وب سایت در نظر گرفته است. شایان ذکر است موتورهای جستجو هرگز فرمول رياضي دقيق و يا الگوريتم موتور جستجوي خود را که از اسرار آن‌ها است، فاش نمي‌کنند و يا بطور متناوب اين الگوريتم هاي خود را تغيير مي‌دهند ولی با این وجود موتورهای جستجو يک راهنما براي مهندسين سئو فراهم می نمایند که توسط آن بتوانند رتبه‌بندي خود را بهبود بخشند.

تهیه لیستی از کارها و زمانبندی

در مرحله بعد  جهت افزایش رتبه وب سایت لیستی از کلیه کارهایی را که می توان به بهبود رتبه سایت کمک کرد، تهیه می نماید. این لیست شامل  بهینه سازی on-page و بهینه سازی off-page است.

بهینه سازی on-page به کنترل مستقیم کدها درون وب سایت مرتبط می شود که تمام تلاشهای بهینه سازی در این قسمت است زیرا بهینه سازی on-page بیشترین تاثیر را در نتایج موتور جستجو خواهد داشت.

بهینه سازی off-page کلیه کارهایی است که در خارج از وب سایت می تواند در افزایش رتبه سایت موثر باشد که این قسمت از فرآیند بهینه سازی نامحدود است و توسط مهندسین سئو جهت بدست آوردن لینک های بیشتر برای وب سایت می تواند بصورت مستمر انجام می شود.

بعد از مشخص شدن کارها برای آنها یک زمانبندی در نظر گرفته می شود و با توجه به نقطه هدف وب سایت اهمیت هر کدام از این کارها نیز در این زمانبندی مشخص می شود.

انجام کارها

بعد از اینکه کارها و زمانبندی آنها مشخص شد در این مرحله از فرآیند با توجه به اهمیت هر کدام از کارها مهندسین ما شروع به انجام و پیاده سازی این کارها می کنند.

پیاده سازی بعضی از کارها جهت رعایت معیارهای موتورهای جستجو یک بار برای وب سایت مورد نظر انجام می شود ولی بعضی از معیارها وجو دارند که می بایست مهندسین ما آن ها ر ا بصورت مستمر و متناوب انجام دهند.

هدف از انجام مراحل بالا در فرآیند سئو افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو با استفاده از روش های صحیح بهینه سازی است.

نویسنده:

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بذارید:

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed