طراحی سایت خبری

درآمدی بی انتها با طراحی سایت خبری

عموم مردم این روز ها از طریق اینترنت و وب سایت های خبری، اخبار مورد نیاز خود را جست و جو می کنند. با این حساب می توان گفت که طراحی سایت خبری، جایگاه خودش را در میان مردم به تثبیت رسانده است و روزنامه ها محبوبیت خود را از دست داده اند!

برای یک رسانه خبری، داشتن یک سایت خبری، از نان شب هم نیز واجب تر است. چرا که وجود آن باعث افزایش اعتبار آن رسانه خواهد شد. طراحی سایت خبری، می تواند توسط هر سازمان و ارگانی صورت پذیرد چرا که منحصر به فرد و محدود به رسانه های خبری نیستند.

بسته خبری هیراوب، ضمن ارائه سامانه ای قدرتمند و در عین حال کاربری آسان برای تولید، انتشار و ویراستاری اخبار و محتوا های مختلف مانند خبر، خبر فوری، خبر تصویری، گزارش مصاحبه و…، در سطوح دسترسی مختلف، از سرعت و امنیت بالای نیز برخوردار می باشد و تمامی نیاز های وب سایت های خبری نظیر خبرگزاری و روابط عمومی ها را پاسخ خواهد داد.

طراحی وبسایت خبری
طراحی سایت مجله خبری

طراحی سایت خبری با اصول تیم هیراوب

از آن جایی که سایت های خبری، موضوعات مختلفی را شامل می شوند، بازدید کنندگان زیادی را از آن خود کرده اند. البته دسترسی بیش تر افراد به اینترنت باعث شده تا دستیابی به اطلاعات از طریق وبسایت های خبری صورت پذیرد.

دسترسی و اطلاع داشتن از اخبار روز دنیا، امروزه به یکی از دغدغه های افراد جامعه تبدیل شده است. از این رو محتوا در این سایت های خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. اما این فقط یک روی سکه است! در واقع طراحی اصولی و بهینه سازی (سئو) وبسایت خبری، تاثیر چشم گیری در جذب مخاطب و نشان دادن سایت شما در صفحات اول گوگل دارد.

تیم هیراوب با طراحی و اجرا مجله خبری آنلاین بر اساس الگوریتم های گوگل و با استفاده از محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا، وردپرس، تا به امروز موفق به ارائه سایت های خبری در صفحات اول گوگل شده است.

امنیت بالا در کنار ارتقاء و توسعه پذیری از ویژگی های سایت های وردپرسی محسوب می شوند که بسیاری از شرکت ها و برند های و خیرگذاری های بزرگ از آن استقبال کرده و با استفاده از آن خدمات و محصولات و اخبار خود را به مخاطب ارائه می دهند.

برخی نمونه کارهای طراحی سایت

امکانات سایت خبری

  • انتشار اخبار نامحدود
  • درج مستقیم خبر
  • درج اتوماتیک خبر از سایت های دیگر
  • امکان ایجاد زمان بندی انتشار اخبار
  • قابلیت ایجاد چندین دسترسی برای انتشار اخبار
  • امکان تعیین سطح دسترسی ها
  • امکان اتصال به شبکه های اجتماعی
  • امکان ارسال خبر از سایت به شبکه های اجتماعی
  • امکان دریافت اخبار از سوی مخاطبان
  • امکانات ایجاد قراردادن نظرات کاربران
  • جستجوی پیشرفته
  • امکان درج اخبار ویدئویی
  • امکان ایجاد دسته بندی های مختلف
  • امکان ایجاد باکس های تبلیغاتی
  • امکان ایجاد انواع اسلایدر خبر
  • امکان ایجاد گالری تصاویر
  • امکان ایجاد خبرنامه
  • امکان ثبت نام کاربران
  • نمایش اخبار براساس بازه های زمانی مختلف (روزانه، ماهیانه، سالیانه)
  • امکان لایک یا دیس لایک کردن اخبار
  • امکان افزودن زبان های مختلف
  • امکان پرینت خبر
  • امکان ایجاد فرم های مختلف
  • امکان نمایش زمان مطالعه خبر
  • امکان آرشیو خبر
  • امکان ایجاد بخش اخبار مهم
  • امکان ایجاد بخش اخبار پر بازدید
  • امکان قراردادن پادکست
  • نمایش پیش بینی وضعیت آب و هوای شهرهای ایران
  • امکان ایجاد صفحه مخصوص برای هر نویسنده
  • درج آدرس منبع مطلب
در کمتر از 14 روزخودتان را تحویل بگیرید
0214428
0
23

در طراحی سایت خبری موفق عمل کنید!

برای داشتن یک وب سایت خبری، لازم است نکاتی را در این رابطه بدانید. با اطلاع داشتن از برخی موارد، بدون تردید طراحی وب سایت خبری شما با اطمینان بیش تری انجام شده و شما می توانید پیش از بارگزاری مطالب و اخبار، بازدهی آن را بر همین اساس مورد بررسی قرار دهید.

ریسپانسیو بدون و یکپارچگی سایت خبری در دستگاه های مختلف مانند گوشی موبایل، لب تاب، تلبت و هر دستگاه دیگری که مرورگر داشته و امکان سرچ و جست و جو در آن وجود دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بهتر است تصاویر و مطالب به درستی در تمامی دستگاه نشان داده شوند تا کاربران امکان استفاده بهتری از مطالب داشته باشند!

در کنار واکنش گرا بودن سایت، باید به سرعت لود شدن صفحات نیز توجه نمایید. تصاویر و مطالب باید در مدت زمانی کم تر از 3 ثانیه لود شده و با چیدمانی بی نقض در دستگاه های مختلف به نمایش درآیند. این مورد می تواند تجربه لذت بخشی را در زمان استفاده و مطالعه مطالب از سایت شما برای کاربر به وجود آورد!

رابط کاربری نیز باید ساده و جذاب باشد. به طوری که کاربران و مخاطبان برای مطالعه یک خبر کوتاه، مدام در دسته بندی های مختلف سایت سردرگم نشوند و بتوانند تنها با چند کلیک، به اطلاعات و اخبار مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

بهینه سازی صفحات بر اساس الگوریتم های گوگل نیز جای هیچ صحبتی را باقی نمی گذارد! سئو به وب سایت خبری شما کمک می کند تا علاوه بر پیدا کردن یک جایگاه مناسب و تثبیت شده در صفحات گوگل، اطلاعات و محتوا های سایت تنها با یک سرچ و جست و جو ساده در اختیار کاربران قرار بگیرد.

طراحی سایت مجله خبری
طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری برای من خوب است؟

داشتن یک وبسایت خبری به شما کمک می کند تا اطلاع رسانی لازم را به مخاطبان خود داشته باشید. حال تصور کنید که طراحی سایت خبری به صورت چند زبانه صورت گرفته باشد. این مزیت می تواند مخاطبان زیادی از سر تا سر دنیا برای شما به ارمغان بیاورد.

درآمد زایی از دیگر مزایای داشتن و طراحی سایت خبری حرفه ای می باشد. با قبول تبلیغات از برند ها و شرکت های مختلف، می توانید درآمد مطلوبی را از این طریق به دست آورید.

در گذشته، با منتشر شدن اخبار مختلف، افراد باید منتظر زمان پخش اخبار در تلویزیون و یا رادیو می ماندند یا حتی مجبور به خرید روزنامه در اول صبح می شدند. اما با ورود سایت های خبری به دنیای تکنولوژی امروزی، استفاده از روزنامه به دست فراموشی سپرده شد و انتظار برای شنیدن اخبار، به اتمام رسید. از این رو در دسترس بودن اخبار و اطلاعات بدون محدودیت زمانی و مکانی، مهم ترین مزیت داشتن وبسایت خبری به شمار می آید.

محتوا را دست کم نگیرید!

محتوا سازی و تولید محتوا در تمامی سایت ها و وب سایت ها مانند سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت شرکتی، سایت پزشکی، سایت آموزشی و… امور را به دست گرفته است مخاطبان زیادی را از طریق مفهوم و میزان اهمیت خود، دفع و جذب می کند!

هر چقدر هم که طراحی سایت خبری مناسب و بر اساس الگوریتم های گوگل انجام شده باشد و سئو صفحات آن به شکلی اصولی صورت گرفته باشد، در صورتی که محتوا و مطالب سایت به روز نبوده و از seo مناسبی برخوردار نباشند، اطلاعات و مطالب آن به سختی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی از بزرگ ترین اصل ها به منظور داشتن یک وبسایت خبری پر بازدید و پر مخاطب، ارائه محتوا های به روز است که از سئو محتوایی مناسب برای آن ها صورت گرفته باشد!

طراحی مجله اینترنتی
درآمد بی انتها با
طراحی سایت خبرگزاری

بهینه سازی مطالب وب سایت خبری چه نقشی در بازدید سایت دارد؟

شاید به دفعات بهینه سازی سایت، سئو و… را شنیده باشید. بهینه سازی مطالب سایت خبری و هر سایت دیگر، باید به گونه ای انجام شود تا مورد تایید گوگل قرار گرفته و با سرچ و جست و جو به کاربران نشان داده شوند. البته به دست آوردن یک جایگاه در صفحات اول گوگل و در میان لینک های ابتدایی این صفحه، مستلزم رعایت همین الگوریتم ها می باشد!

یکی از اصول سئو، رعایت الگوریتم های گوگل و هم چنین طراحی سایت خبری بر همین اساس و بر پایه الگوریتم ها می باشد. سئو به قدری در دیده شدن سایت ها تاثیر می گذارد که از اهمیت آن هر چقدر هم بگوییم کم است! به همین دلیل لازم است طراحی سایت خبری، بر اساس اصول seo انجام شود و مطالب نیز به درستی و کاملا اصولی بهینه سازی شوند.

تیم سئو هیراوب، با آنالیز جایگاه رقبای کاری شما در گوگل و هم چنین طراحی سایت خبری بر اساس الگوریتم های گوگل، علاوه بر این که جایگاه مناسبی را برای سایت خبری شما در میان صفحات گوگل به دست می آورند، این جایگاه را به تثبیت رسانده و به شما کمک می کنند تا همواره در اولین جست و جو ها نشان داده شوید.

چگونه از وبسایت خبری می توان درآمد داشت؟

برای درآمدزایی از سایت های خبری، در ابتدا باید به سئو آن توجه کنید. در واقع در کنار درج اخبار به روز و اطلاعات مفید، باید به بهینه سازی سایت نیز توجه شود. پس از آن می توانید با درج تبلیغ در سایت و گذاشتن بنر وب سایت مشتری، هزینه ای را به صورت ماهانه و یا سالانه دریافت نمایید.

تبلیغات کلیکی، از دیگر روش های درآمد زایی در سایت های خبری است که به ازای هر کلیک، مبلغی از پیش تعیین شده به وبسایت خبری شما شما تعلق می گیرد. البته فراموش نکنید که برای کسب درآمد از سایت خبری، راه و روش های دیگری هم وجود دارد!

روش دیگر درآمدزایی از سایت خبری دریافت رپورتاژ آگهی به صورت متنی و ویدئویی و فروش اشتراک است که می تواند درآمد قابل توجهی برای شما داشته باشد.

طراحی سایت خبری
طراحی سایت خبری حرفه ای

هزینه طراحی سایت خبری چقدر است؟

شرکت هیراوب با تعیین مبالغ کم نسبت به سایر قبای خود، این امکان را فراهم کرده است تا تمامی افراد علاقه مند به اخبار، برای طراحی سایت خبری خود دغدغه ای نداشته باشند و بتوانند با هزینه ای مقرون به صرفه، وب سایت خبری خود را راه اندازی کنند.

اما لازم است بدانید که سایت های خبری، جزو سایت های پر استفاده و کاربردی به شمار می آیند که طراحی آن ها کاملا سلیقه ای بوده و باید برخی از اصول مانند رابط کاربری مفید و آسان در آن ها رعایت شود. از این رو توصیه می کنیم برای بررسی قیمت طراحی سایت خبری و مشخص نمودن معیار های قیمت گذاری، حتما با مشاورین هیرواب مشورت نمایید.

سوالات متداول

آیا سایت خبری من در گوگل نمایش دارد ؟

تمامی سایت های طراحی شده توسط هیراوب بر پایه سئو است .و متناسب با پلن انتخابی می توانید خدمات سئو مختلف از ما دریافت کنید .

هزینه طراحی سایت خبری چقدر است؟

هیراوب به جهت سهولت در انتخاب شما عزیزان اقدام به طراحی 3 پکیج قیمتی برای طراحی سایت خبری کرده است که شما بر اساس آن می توانید از هزینه طراحی سایت خبری مطلع شوید.جهت دریافت پلن های قیمتی با ما تماس بگیرید.

مدت زمان طراحی سایت خبری چقدر است ؟

مدت زمانی طراحی سایت خبری متناسب با پلن انتخابی شما از 7 روز تا 1 ماه است.

چگونه می توانم از سایت خبری درآمد کسب کنم ؟

شما با دریافت تبلیغات بنری، کلیکی ، رپورتاژ آگهی می توانید از سایت خبری درآمد کسب کنید.

مدت زمان پشتیبانی سایت خبری چقدر است ؟

پشتیبانی سایت های خبری متناسب با پلن انتخابی شما از 2 ماه تا 1یکسال است.

آیا می توانم صفحه اصلی و محتواهای سایت را خودم ویرایش کنم ؟

بعد از اتمام دوره آموزشی شما قادر به ویرایش قسمت های مختلف سایت خود هستید.

آیا وردپرس برای سایت خبری مناسب است ؟

بله ، بسیاری از سایت های خبری با وردپرس طراحی شده اند و امکانات آن برای راه اندازی سایت خبری مناسب است.

آیا در سایت خبری می توانم محصول به فروش برسانم ؟

بله، در بعضی از پلن های هیراوب فروشگاه ساز وجود دارد.

آیا می توانم در سایت خبری اشتراک به فروش برسانم ؟

بله ،پلن 3 طراحی سایت خبری امکان فروش اشتراک را دارد.

آیا بعد از طراحی سایت آموزش پنل مدیریت را می دهید؟

بله ، بعد از اتمام طراحی وبسایت آموزش کار با پنل مدیری سایت به کارفرما یا نماینده آن داده خواهد شد.

درخواست طراحی سایت

مجموعه هیرا وب آماده عقد قرارداد با تمامی کسب و کارها جهت انجام طراحی سایت و سئو می باشد.جهت سهولت در مشاوره شما می توانید شماره تلفن و ایمیل خود را در فرم روبرو وارد کنید. در اسرع وقت کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان با شما تماس خواهد گرفت و به شما راهنمایی های لازم را خواهند داد.

همچنین اگر نمی دانید آیا کسب و کار اینترنتی به درد شما می خورد یا نه می توانید به صورت رایگان با کارشناسان ما گفتگو کنید و  اطلاعات دقیقی نسبت به کسب و کار آنلاین بدست آورید

سایت های طراحی شده در هیرا وب مزایای زیادی از جمله مدیریت آسان، سئو عالی، کاربر پسند بودن را دارند.

برای درخواست طراحی سایت فرم زیر را پر کنید

نام و نام خانوادگی *
Fill out this field
نام برند
Fill out this field
تلفن تماس *
Fill out this field
ایمیل *
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
سایت خود را انتخاب کنید
Select an option
28 - 14 = ?
Enter the equation result to proceed